Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ársz poétika

Minden szó hazugság vagy vicc

Fütyifül

Címkék

animgif (2) cigánypecsenye (1) citrom (1) comb (1) csirke (1) dagadó (1) disznó (5) disznósajt (1) ehető növény (1) fasírt (1) gomba (1) hamburger (2) hopfanatic (1) ibolya (1) ipa (1) karaj (3) kenyér (2) krumpli (1) lager (1) lángos (1) margó (3) mell (1) mustár (1) nokedli (1) pác (2) palacsinta (1) pepecs (1) piac (1) pizza (1) rambo (1) rántott (1) rántotta (1) rizs (1) rozs (1) sajt (2) sertés (1) sör (1) stefánia (1) szalámi (1) szalonna (3) szar (1) szósz (1) tarja (4) tejföl (2) termelői (1) tészta (7) tócsni (1) tojás (1) trükk (1) túró (1) vagdalt (1) vidéki (1) Vízforraló (1) vízforraló (2) zsömle (1) Címkefelhő

Tejfölös gombapaprikás

2014.05.21. 16:20 bekaphatode

Na, baszdmeg, annyira burzsujgeci vagyok, hogy van erdőszéli csiperkém. A természet spórolt nekem...valamennyit. Fingom nincs mennyi a gomba ára. Igaz, kaptam, nem én szedtem, ahhoz még nem vagyok bátor.

Hozzávalók:

1/2 kg gomba
1 nagy fej hagyma
1 dl víz
1 púpozott evőkanál pirospaprika
1 csokor petrezselyem
2 teáskanál só (kábé)2 dl tejföl
1 púpozott evőkanál liszt
1/2 dl olaj

A gombákat jól megmosod, majd vékony szeletekre vágod. NEM kell leszedni a "héját", felvágod úgy, ahogy van. A hagymát apró kockákra vágod, és az olajon megpirítod. Hozzárakod a gombát, a sót, a petrezselymet és a paprikát, kicsit összeforgatod az egészet, majd ráöntöd a vizet. Raksz rá fedőt és jól megpárolod a.k.a. puha lesz, és a leve is nagyjából elfőtt (azért maradjon valamennyi). A tejfölt összekevered a liszttel, majd hozzáadod a többihez, és hurrá, kész is van. Eszed nokedlivel (ami azt hittem, hogy már volt a blogon, de nem, majd egyszer), rizzsel, vagy amivel akarod.

Jöjjön egy dal a kombucha gombás emberekről:

 

 

1 komment

Címkék: gomba

A bejegyzés trackback címe:

https://bekaphatode.blog.hu/api/trackback/id/tr66190821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Holdkorong 2014.05.24. 16:03:10

Írjad már azt a nokedlit, baszdmeg! Atek meg a fokhagymás sajtját!
süti beállítások módosítása