Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ársz poétika

Minden szó hazugság vagy vicc

Fütyifül

Címkék

animgif (2) cigánypecsenye (1) citrom (1) comb (1) csirke (1) dagadó (1) disznó (5) disznósajt (1) ehető növény (1) fasírt (1) gomba (1) hamburger (2) hopfanatic (1) ibolya (1) ipa (1) karaj (3) kenyér (2) krumpli (1) lager (1) lángos (1) margó (3) mell (1) mustár (1) nokedli (1) pác (2) palacsinta (1) pepecs (1) piac (1) pizza (1) rambo (1) rántott (1) rántotta (1) rizs (1) rozs (1) sajt (2) sertés (1) sör (1) stefánia (1) szalámi (1) szalonna (3) szar (1) szósz (1) tarja (4) tejföl (2) termelői (1) tészta (7) tócsni (1) tojás (1) trükk (1) túró (1) vagdalt (1) vidéki (1) vízforraló (2) Vízforraló (1) zsömle (1) Címkefelhő

Majdnem 36 évembe telt, hogy lássak egy...

2014.05.09. 20:47 bekaphatode

vadm.jpg...vadmalacot természetes élőhelyén! Ünnepnap! Kösz, Kolbász, hogy megkergetted őket! Ketten voltak. Jipppppiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! A harmadik kedvenc állatom! 1.: Ecsetfülű disznó, 2.: Varacskos disznó.

UPDATE! Ma kismalacokat is láttam! Jeee!

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bekaphatode.blog.hu/api/trackback/id/tr656146105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Holdkorong 2014.05.10. 19:11:17

Eközben a Visegrádi-hegységben: átfutott az ösvényen előttem két őz! Vaddisznóval találkozás nekem többször is megvolt, fényes nappal is, szürkületben is, és éjszaka is, amikor nem is láttam őket, csak dübörögtek körülöttem és éreztem a szagukat. Na azóta nem kirándultam éjjel.

bekaphatode 2014.05.10. 21:18:18

Puhány! Csak viccelek! Értelek. Nekem viszont nagyon pozitív az élmény.

Holdkorong 2014.05.12. 20:44:45

Aha, szívesen megünneplem. Küldj fel egy sült malacot a postakocsival... :)
süti beállítások módosítása