Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ársz poétika

Minden szó hazugság vagy vicc

Fütyifül

Címkék

animgif (2) cigánypecsenye (1) citrom (1) comb (1) csirke (1) dagadó (1) disznó (5) disznósajt (1) ehető növény (1) fasírt (1) gomba (1) hamburger (2) hopfanatic (1) ibolya (1) ipa (1) karaj (3) kenyér (2) krumpli (1) lager (1) lángos (1) margó (3) mell (1) mustár (1) nokedli (1) pác (2) palacsinta (1) pepecs (1) piac (1) pizza (1) rambo (1) rántott (1) rántotta (1) rizs (1) rozs (1) sajt (2) sertés (1) sör (1) stefánia (1) szalámi (1) szalonna (3) szar (1) szósz (1) tarja (4) tejföl (2) termelői (1) tészta (7) tócsni (1) tojás (1) trükk (1) túró (1) vagdalt (1) vidéki (1) Vízforraló (1) vízforraló (2) zsömle (1) Címkefelhő

Brassói aprópecsenye

2014.05.03. 16:28 bekaphatode

Ezt a posztot már megírtam 2 napja, de eltűnt a gecibe, én meg olyan ideges lettem, hogy csak most írom újra. Emellett minden nap esett  az eső, kapálni nem tudtam, tiszta gaz a kert. Fűnyírás dettó nem ment a víztől, és amikor mégis, akkor a gép az alsó kert felénél bedöglött. Sebaj, Vidám az élet.

Na, baszdmeg! Ez is az a kaja, amit kibaszottul mindenki másképp csinál. Leszarom.

Hozzávalók:

1 kg krumpli
1/2 kg sertéscomb
10 dkg szalonna

1 fej hagyma
2-4 gerezd fokhagyma
1 teáskanál pirospaprika
1 dl víz

olaj/zsír
só (hehehe) ízlés szerint
bors gecisok
, de tényleg

A legegyszerűbb verziót írom, mert 2 napja nem így csináltam, és kurvasok időbe telt, amíg kész lett. Krumplit HÉJÁBAN megfőzöd. Miért? Azért, baszdmeg, mert sokkal jobb lesz az íze, meg jóval könnyebb megpucolni. Ha megfőtt, felkockázod és kisütöd amibe akarod. A combot, a szalonnát, a hagymát és a fokhagymát már főzés közben felkockáztad. A szalonnát dobod először a serpenyőbe, ha kieresztette a zsírt, mehet a hagyma. Ha már üveges, akkor mehet a fokhagyma és a pirospaprika, kavarod egy kicsit, majd mehet a comb is. Itt jön a só, bors. Ha a comb minden oldalról kifehéredett, akkor mehet alá a víz, amitől kicsit megpuhul, majd szépen megsütöd olyanra, amit a vásárban is láttál. Összekevered a krumplival oszt helló. Fasza-e lett-e? Fasza, baszdmeg! (Én főzés után a krumplit és a kifehéredett húst tepsibe raktam, oszt betoltam a sütőbe, de ezt csak akkor csináld, ha ráérsz, mert kétszer annyi idő). Kábé 2-3 emberre elég.

Fald!

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekaphatode.blog.hu/api/trackback/id/tr966112820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása