Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ársz poétika

Minden szó hazugság vagy vicc

Fütyifül

Címkék

animgif (2) cigánypecsenye (1) citrom (1) comb (1) csirke (1) dagadó (1) disznó (5) disznósajt (1) ehető növény (1) fasírt (1) gomba (1) hamburger (2) hopfanatic (1) ibolya (1) ipa (1) karaj (3) kenyér (2) krumpli (1) lager (1) lángos (1) margó (3) mell (1) mustár (1) nokedli (1) pác (2) palacsinta (1) pepecs (1) piac (1) pizza (1) rambo (1) rántott (1) rántotta (1) rizs (1) rozs (1) sajt (2) sertés (1) sör (1) stefánia (1) szalámi (1) szalonna (3) szar (1) szósz (1) tarja (4) tejföl (2) termelői (1) tészta (7) tócsni (1) tojás (1) trükk (1) túró (1) vagdalt (1) vidéki (1) vízforraló (2) Vízforraló (1) zsömle (1) Címkefelhő

Szent György gombás bolognai, milánói spagetti

2014.04.18. 15:19 bekaphatode

Kezdjük baszdmeg az elején. Hungarin kívül nincs se bolognai, se milánói. Miért? Mert nálunk szánalmasabb nemzet sincs, akinek városneveket kellene lopnia egy ételhez, miközben kibaszott darált húsról, gombáról, meg paradicsompüréről beszélünk, amit olaszban sohasem csinálnak ezen a néven. Úgy kell csinálni, hogy kapsz mástól gombát, amit megpirítasz hagymán, majd a darált húst is, sóval, borssal, erőspaprikával, bazsalikomos-paradicsomos alapon, oszt főtt spagetti. Szopol-e? Hát!

déja moo.jpg

UPDATE: félrevezettek, vagy túl részeg voltam, de német, konzerv gombából készült. Én kérek elnézést szégyenkezve. Valamit félreértettem 5 pálinka közben. A maradék stimmel.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bekaphatode.blog.hu/api/trackback/id/tr456051027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Holdkorong 2014.04.18. 18:30:24

Akkor a kakastaréjból és tehéntőgyből darált finomságot is csak mifelénk nevezik párizsinak? A hamburger mondjuk mindenhol hamburger.

bekaphatode 2014.04.18. 21:32:42

Ehh, a kakastaréjról nem beszélünk. Míg Petával együtt laktunk volt 1 kiló a hűtőben vagy egy évig, aztán mikor eljött az ideje, és pörköltet csináltunk belőle, az első falatnál majdnem elhánytam magam. A párizsinak asszem semmi köze Párizshoz, de a hamburger is trükkös: hu.wikipedia.org/wiki/Hamburger

Atekboy 2014.04.21. 22:18:04

Meg sonkáról is beszélünk mert a milánóinak az a "terminológiája". Bocs, sajnos nem vagyok túl 5 pálinkán, azért vagyok ilyen kibaszott okos.

bekaphatode 2014.04.22. 06:01:42

Ehh, jogos. Csak nem tudtam minek nevezzem el. Az 5 pálesz meg csak a kezdet volt.
süti beállítások módosítása